luni, 9 august 2010

Zilele Minerului



La sfârşitul săptămânii trecute în Lupeni au avut loc Zilele Minerului. Trei zile de spectacole, mici, bere şi multă lume. Eu am fost doar sâmbătă, dar din câte am auzit nu am pierdut mare lucru. Parcul din Bărbăteni a fost plin de tarabe de unde puteai să cumperi tot felul de suveniruri (chinezării), sau mai fain învârteai o roată şi puteai să câştigi un premiu. Mie mi-au plăcut dozatoarele de bere, am cumpărat şi eu câteva suveniruri de acolo, să nu plec cu mâna goală. Cât am stat am prins doar concertul Puya. Din câte am văzut era cam rupt de beat, dar şi aşa o cântat mult mai bine decât mulţi alti treji care ori te fac să îţi astupi urechile, ori iţi vine să îi cooptezi în echipa ta de mimă . Tare şozi erau copiii care înjurau de mama focului chair dacă erau cu părinţii de mana. Am făcut şi o mică filmare, da pentru ca nu se auzea foarte bine am pus pe fundal o melodie mai veche de-a lui Puya. Have fun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu