vineri, 4 martie 2011

Doctor bun, asistenta....


Zilele trecute am avut o problemă cu urechea, şi ca orice român care nu poate să meargă la Viena pentru tratament am apelat la spitalul din oraş. M-am dus frumos la medicul de familie, am luat trimitere la doctor şi cu gândul să plec de acolo fără injecţii, m-am dus la spital. Până acuma nu am fost nevoit să merg la spital în aripa nouă, deci habar nu aveam ce e acolo. Spitalul arata bine, chiar am ramas surprins că nu mirosea a spital, acuma eram curios dacă şi serviciile erau la fel. Stăteam la coadă să îmi aştept randul şi am observat un lucru ciudat, nimeni nu se băga în faţă, mai ciudat un băiat s-a ridicat să lase loc unui bătrân pe scaun, şi cel mai ciudat toate consultaţiile din faţa mea s-au terminat fix la ora la care eram programat. M-am speriat... am zis că nu sunt în Lupeni. După două secunde iese asistenta şi bagă pe unu în faţa, pe motiv că îi coleg cu fata ei. No aşa mai da... mă simţeam din nou acasă.

Vorba lui MB: "Trăim în Romania şi asta ne ocupă tot timpul."

2 comentarii:

  1. Poate te-ai speriat ca nu esti in Romania :))), asta e n-ai ce sa faci, inghiti si treci mai departe..

    RăspundețiȘtergere
  2. am avea ce sa facem.... primu pas ii sa semnalam treburile astea...

    RăspundețiȘtergere